Naar de inhoud springen
OCMW NABIJ
Menu
  • Over “OCMW N@BIJ”
  • Modules “OCMW N@BIJ”
  • andere cursussen
  • Inloggen

OCMW N@bij Online betrokkenheid versterkt!

Aan de slag

Aan de slag

Quick tips

Heb je slechts 5 minuten tijd? Dan is dit the place to be! Hier vind je de essentiĆ«le aanbevelingen, tips en do’s & don’ts om via online toepassingen meer klantgericht te communiceren en om je online communiceren klantgerichter te maken.

Modules

In zes modules ga je stapsgewijs aan de slag om via onlinetools de klantgerichtheid van je OCMW-werking te versterken. Volg je eigen weg! Of je nu online klantgerichter wil informeren, in overleg wil gaan met klanten, hen online in een traject wil ondersteunen of je werking online wil laten evalueren … aan jou de keuze. Bovendien vind je een aanzet om ‘een visie te vormen over klantgericht online communiceren’ en over het ‘stapsgewijs implementeren van onlinehulp in je werking’.

Bronnen

Ben je een meerwaardezoeker? Heb je interesse in achtergrondliteratuur en nog meer concrete inspiratie? Dan biedt dit overzicht je vele mogelijke links: gaande van de bronnen waarop ‘OCMW n@bij’ zich baseerde tot links naar praktijkgerichte websites van ‘helder online communiceren’ tot ‘het maken van evaluatiebevragingen’.

Auteursrecht © 2025 OCMW NABIJ – OnePress thema door FameThemes
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.Ok