Quick tips
Heb je slechts 5 minuten tijd? Dan is dit the place to be! Hier vind je de essentiĆ«le aanbevelingen, tips en do’s & don’ts om via online toepassingen meer klantgericht te communiceren en om je online communiceren klantgerichter te maken.
Modules
In zes modules ga je stapsgewijs aan de slag om via onlinetools de klantgerichtheid van je OCMW-werking te versterken. Volg je eigen weg! Of je nu online klantgerichter wil informeren, in overleg wil gaan met klanten, hen online in een traject wil ondersteunen of je werking online wil laten evalueren … aan jou de keuze. Bovendien vind je een aanzet om ‘een visie te vormen over klantgericht online communiceren’ en over het ‘stapsgewijs implementeren van onlinehulp in je werking’.
Bronnen
Ben je een meerwaardezoeker? Heb je interesse in achtergrondliteratuur en nog meer concrete inspiratie? Dan biedt dit overzicht je vele mogelijke links: gaande van de bronnen waarop ‘OCMW n@bij’ zich baseerde tot links naar praktijkgerichte websites van ‘helder online communiceren’ tot ‘het maken van evaluatiebevragingen’.